Mina Gamla Lärare

Om nån hade sagt till mej för 10 år sen att jag skulle va på personalfest och hänga med mina dåvarande lärare i framtiden så skulle jag nog ha skrattat lite... men ikväll var det precis så det var; vissa verkade se ut på exakt samma sätt och vara på precis samma sätt som då, andra verkade det vara liiiiite mer fart i än vad som visades inom skolans väggar ;P Där fanns musikläraren med samma skämt, matteläraren med samma "coola" Hawaii-skjorta. Och tänk att vissa ens hänger i än...! Aja, min buss gick hem redan vid halvtio-tiden, så jag hann väl ändå inte var med om de värsta skandalerna kanske, och tur är väl kanske det.. att det kan gå villt till på såna där personalfester har man ju hört om ;p

Kommentarer
Postat av: mamma

Haha, det låter som om en del av de där lärarna har hängt med ända sen MIN tid faktiskt! ;-)

Verkar vra ett segt släkte de där lärarna.

Ikväll blire LASSE! pok

2010-08-20 @ 10:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0