Så Var Det Igång Igen...

Japp, idag blev det "vardag" på riktigt! Första dagen på min nya anställning (förra veckan var jag ju "bara" vikarie) och idag hade vi även första handbollsträningen med småtjejerna. Behöver iförsej inte kalla dem för småtjejerna längre, för dels har de växt en hel del, och dels så är de ju de enda tjejerna jag tränar nowdays.. aja, hur som helst. Kul att se dem igen!!! Jag har faktiskt saknat mina små godingar lite grann :)

Blev en lång dag idag; gick till jobbet tio i sex, slutade kvart över fyra och gick direkt på träning, passade på att springa medan jag ändå väntade på bussen i Forshaga och sen mötte jag upp pappa och följde med honom hem för att kunna låna bilen inför imorgon (handling för helgens ferre står på schemat!). Så när jag landade här hemma vid halv tio var jag så gott som färdig! Men det gör inte så mycket, för såhär i början när det är ljust om kvällarna osv så känns det bara kul att va igång igen :) Men fråga mej istället hur det låter nån gång fram i regnigaste oktober/november, så får vi se hur jag känner då.. ;p

Avslutar kvällen med ett par tjusiga bilder från helgens 25-årskalas. Puss å hej!



Tog visst inte så mkt bilder, men en bra kväll var det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0