En Aninges Längtan Till Morgondagen..

Ikväll är det kick off med jobbet som står på schemat! Jag slutade tidigt och hann hem en sväng emellan, så en liten powernap i soffan fick det bli... guld värt skulle man kunna säga! Nu känner jag mej lite mer redo för att åka tillbaka och hänga lite med mina kära kollegor :)

Hoppas på en riktigt trevlig kväll, men jag misstänker att det inte kommer i närheten av hur trevligt det kommer bli i morrn kväll.....  då är det nämligen ÄNTLIGEN DAGS FÖR LARS WINNERBÄCK ATT SPELA I SANDGRUNDSPARKEN!! Som jag har väntat på detta.. Fick ju biljetterna redan i julas så jag har haft ett par månader på mej att längta :p

Lars W  i Ransäter för ett par år sedan


Kommentarer
Postat av: mamma

Snart är det imorron! <3

2010-08-19 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0