Vit Helg..

Det var nära att jag och Maria kastade oss iväg till Oslo ikväll.... vilken jävla kväll vi hade fått, och hur spontant hade det inte varit liksom? :P Men neej, jag insåg som sagt att vi aldrig skulle hinna. Min handbollsutbildning slutade klockan 19 och han börjar spela i Oslo 21 så njaa... lika bra att inse att det aldrig hade gått. Men ändå så har jag lite svårt att släppa det.. Va fan, vi kunde ha varit där nuuuu. Eller nej, men snart iaf :p

Istället sitter jag här i soffan alldeles själv och bara segar mej. Maria var sugen på utgång och jag har en öppnad bag in box i kylen... Hade det inte varit för att jag lovat mej själv att ta en vit månad framöver (insåg att senaste vita helgen var nån gång i början av maj för min del) så hade jag gärna hängt på henne ut! Alltså, jag är jävligt sugen, men är det verkligen okej att inleda första helgen på sin vita månad med utgång och fyllesvinsvin? Suck, antar att svaret är nej. Dessutom drar ju morgondagens utbildning igång redan kl 09.00 så det vore ju inte vettigt nånstans det heller.

Nej, de är väl lika bra att bädda ner sej med en filt och.. jaa. En vattenflaska eller nåt istället. Kan nog också bli mysigt! ^^ (Neeej, jag är inte bitter :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0