Vår Lilla Utflykt

Efter ett par timmars resande kom vi äntligen fram till pappas lilla "stuga".

Det var kallt och trångt, men jäklar va mysigt vi fick det tillslut

 

Det blev ganska mycket spelande.. Jag som inte är allt för duktig på kortspel losa såklart stort.. Yatzy däremot var lite mer min grej :P Jag vann båda gångerna och fick Yatzy flera gånger, bland annat i sexor. Gööööött. Tur i spel, otur i kärlek? Efter den kvällen så kan man nog anta att jag kommer va singel ett bra tag framöver..

 

Att gå på dass är däremot inte min grej. Bara att ge sej ut i skogen med andra ord.. Att "morgonkissa" i -20.4 med tre lager byxor på är en konst upptäckte jag, och jag lovade mej själv att aldrig mer gnälla när jag är uppe i stugan på somrarna :P


Sen var det dags att ge sej ut i skogen och hugga årets julgranar. Superfina!! :)

 

På hemvägen var vi tvugna att stanna och hoppa ur bilen och ta kort.. Bilden gör det inte riktigt rättvisa, det var såå vackert..! Och personerna på bilden är inte så dåliga de heller, förstås ♥



Kommentarer
Postat av: mamma

Åh vad mysigt ni ser ut att ha haft det! <3

Och tack för den fina granen!

pok

2010-12-05 @ 12:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0