Da´n Före Dopparda´n

Idag är det da´n före dopparda´n och det betyder uppesittar-mys hos min käre far. Jag är nyss hemkommen från jobbet (jag hade äran att stänga hela huset men med filmmys med festis och filtar så gjorde det mej inte så mycket) och ska väl göra mej lite iordning innan jag och lillebror beger oss mot pappas place.

Fick en liten julklapp av både mina kollegor, och hör här: Jag hade inget med mej till dem!!! Det var längesen jag skämdes så mkt :( Ändå stod jag imorse och tänkte på saken men bestämde mej för att det kanske vore lite överdrivet att köpa nåt till dem och att man kanske inte gör så.. fy farao! OCh julkorten som jag skrivit till dem (med adress och frimärke och allt) blev ju inte ens postade eftersom jag glömde bort det i år. Aja. Förhoppningsvis visar jag att jag tycker om dem under de andra dagarna på året :P


Nix, nu är det dags att ta tag i lite saker här hemma. Hoppas ni alla får en mysig uppesittarkväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0