Ödemarken, Here We Come

Imorgon är jag ledig.. Jag har nämligen ansökt om ledighet för första gången i mitt liv! Nää, nu ljög jag lite (var väl ledig nån vecka i högstadiet pga utomlandsresa, och säkert nån gång i gymnasiet också) men ni fattar vad jag menar. Det är en väldigt konstig och ovan känsla för mej, att inte vara på jobbet fast jag "borde" liksom.

Tanken var att jag och mamsen skulle åka till Stockholm över helgen och mysa och julshoppa. Men pga lite olika anledningar så blev det inte av.. Först tänkte jag avboka vikarien alternativt "vicka" på mitt eget jobb, men jag insåg tillslut att man kan ju faktiskt tänka om. Därför är nu storstan, fest och shopping utbytt till en ödslig barack mitt ut i ingenstans med kokplatta och dass... och här ska jag tillbringa ett dygn i ca 15 minusgrader!!!!!! Haha, detta låter inte riktigt som mej men det är jag, Jesper och pappa som drar iväg och jag tror att det kan bli riktigt mysigt faktiskt :) Man kan ju iaf hålla tummarna för att vi inte går vilse där i skogarna eller fryser ihjäl.. ;P

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas ni får supermysigt gumman! Stockholm finns kvar för oss en annan gång. Puss o gonatt

2010-12-02 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0