För Exakt Ett År Sen..

... vid den här tiden så var jag fruktansvärt nervös, skulle man kunna säga. Jag kommer ihåg att jag hade väldigt svårt att somna, och det kanske inte var så konstigt med tanke på vad som väntade mej. Måndagen den 21:e förra året stod det nämligen två viktiga saker på agendan: dels den slutliga inlämningen av mitt examensarbete och  dels uppkörning för körkortet...

Nu såhär i efterhand visade det sej ju att jag (precis som vanligt) var onödigt nervös; jag fick VG på uppsatsen och klarade uppkörningen på första försöket, men ändå.... snacka om att jag var skitnervös!!!!


Första turen på egen hand :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh gullgumman, jubileum idag! :-) Jag minns också den här dagen för precis ett år sen. Vilken dag! Vilken glädje! Du är bäst, pok

2010-12-21 @ 09:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0