Gott Nytt På Er!

Nyårskvällen kommer tillbringas i vårt kära "Mushus" där det bjuds trerätters och gemytligt sällskap. Sen får vi se vart tolvslaget skålas in; om det blir här, på Sandgrundsudden eller någon annanstans. Det kommer med andra ord bli ett ganska lugnt firande (kanske är vettigt med tanke på hur förra nyårsfirandet blev..) av det nya året, och det känns rätt okej. Det viktiga är ju att det sker med några man tycker mycket om♥

 

Felix frågade mej precis om jag var nöjd med året som gått. Mjaa, sådär var mitt svar. 2010 får en 6:a, eller kanske en 5:a på en tio-siffrig skala. Det har liksom varit ett mellan-år, med en hel del upp och en hel del ner.  Men som jag skrev häromdan så har jag stora förhoppningar om att 2011 kommer bli ett fantastiskt år! :)

Och nu återstår bara att önska alla mina nära och kära ett bra slut på 2010 och en riktigt bra början på 2011. Gott Nytt År på er! ♥♥♥


 


Kommentarer
Postat av: mamma

Detsamma till dig min älskling! Jag tror också på 2011. Vilket vackert mushus du bor i. Gott Nytt År sötast! puss o kram

2010-12-31 @ 17:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0