Gråhårig..

Nu är jag hemma från min lilla tur ut till Bergvik, både nyklippt och massa hundralappar fattigare. Klippte mej hos TG på Hårcenter, och som vanligt så var hon lika go och pratglad. Haha dock lämnade jag stället i ett halvdeppigt mood eftersom jag tydligen börjar bli alldeles gråhårig!!!

- "TG!!! Jag har hittat ett grått hår!"
sa jag halvt panikslagen när jag satt mej tillrätta i frisörsstolen.

- "Haha, jaa, jag ser det Jossan", skrattade hon till svar. "Men du, det är faktiskt inte bara ett hårstrå, du har många här!"

Hm. Jävla skiiit :P


Nu sitter jag här i TV-soffan och känner mej lite ensam.. Jag vet att jag inte behöver känna så, för jag är ju inte ensam egentligen, men ändå.. det verkar inte vara nån som vill/kan hitta på nåt heller. Och egentligen vet jag inte om jag vill det heller; jag vill göra nåt, men ändå inte, liksom. Svårt, svårt. Aja, det märks väl om det blir nåt.. om inte så går ju Sex n The City på tv:n ikväll, kan ju alltid titta på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0