Julgranen Är På Plats!

Nu luktar det gran i min lilla lya; jag njuter till fullo och förtränger bort alla små kryp som finns i den och alla förjävliga barr som kommer att vara ett irritationsobjekt ända in i april... Nu är årets julgran äntligen på plats!

 


Och under den så ligger (nästan) alla julklappar färdiga också och bara väntar på att tomten ska komma och dela ut dem. Jag gjorde också små "julgåvor" till mina handbollstjejer. Detta tog flera timmar, men det var det värt.. snacka om julmys på hög nivå! :)

Kommentarer
Postat av: maria

mys på hög nivå :)

vi skippade granen i år :( känns som ett stort nederlag

2010-12-20 @ 08:27:35
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: mamma

Åh vad fin den blev! Tur att jag kallat in experten som kan fixa min gran också. :-) Ses imorrn! Pok

2010-12-20 @ 11:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0