Långsöndagen?

Oj, hjälp vilken lång och seg dag det har varit för min del idag. Dagen har mestadels spenderats i soffan framför diverse filmer, tv-serier och dokumentärer. Såg bland annant ett program som handlade om två små killar som blivit förväxlade på BB och alltså växte upp hos fel föräldrar... vad fasen gör man när man tre år senare upptäcker detta? Ber att få tillbaka sin biologiska son eller behåller den "son" man uppfostrat som sitt eget barn..? Shit, snälla gode Gud, om jag nån gång beslutar mej för att skaffa barn så se då till att jag inte hamnar i den sitsen... :S

Har också hunnit med att tagit mej ett par promenixer, badat fotbad och lite annat smått och gott. Kanske behövde en sån här dag eftersom det blev en liten utgång igår och inte alls många timmars sömn i natt, men ändå.. dagen har verkligen varit seeeg. Är ledig imorgon också så då blir det nog en tur på stan och lunch med mamma. Lutar åt att det även blir handbollsträning på kvällen, och sen på tisdag är det dags att börja jobba igen.

Nu ska jag släcka granen och gå och lägga mej. Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0