Len, Lenare, Jossan

Mina planer är att det kommande året ska gå till historien som det året då min hud var som lenast... Jag har nämligen fått/köpt på mej massa nya krämer och jag har redan börjat ladda!! Det smörjs både här och där; hälar,  knäskålar, nagelband, armbågar, ansikte osv. Ska bli spännande att uppleva resultatet. Jag kommer antagligen att bli så fantastiskt len så att jag aaaaaaldriiiig vill sluta klappa på min egen kind ^^

För övrigt visas gamla avsnitt av "Rena Rama Rolf" på tv:n. Haha, vilken klassiker! Och den serien får mej att tänka på en annan gammal serie, som var jäkligt rolig.. iaf tyckte man det då :P "En fyra för tre" hette den och handlade om en kille som bodde tillsammans med två tjejer. "- I´m the king! - What king? - Fuck-king!" Nån mer än jag som minns den? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0