Semi!

Och så gjorde handbolls-tjejerna precis det man hoppades på - de lyckades gå till semifinal! :) Så kul att se, och det är bara att hoppas på att man hinner se den matchen också.. Dock lutar det väl åt att vi sitter i bussen på väg hem från GBG då. Tror iaf att matchen spelas på lördag eftermiddag/kväll..

Imorrn är det julbord och lite kalas på kvällen med jobbet. Vet inte hur festligt det blir, man ska ju upp och jobba dagen efter och så, men jag och Emelie planerar iaf att sova över på jobbet efteråt. Vem vet, det KAN ju bli bra drag  och då vill man ju inte risker att missa nåt ;P

Kommentarer
Postat av: Teresia

Ja, en ny dator kommer sitta finfint!^^



Åh, är matchen på lördags kvällen eller eftermiddagen så hinner jag ju se den! Slutar kl 15 på lördag!:D

Cup i GBG i helgen?:)



Kul idé att sova över på jobbet, kan ni ju ta värsta sovmorgonen!:D Kanske kan behövas?;p

2010-12-16 @ 01:11:46
URL: http://taaz.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hehe, jag öppnar, men får sovmorgon till halv sju iaf :D Alltid något :P



Vet inte vilken tid matchen är, men jag hoppas också på sent.. vi ska spela New Body steg 3 i västra Frölunda, så det är därför vi ska dit. Håll tummarna för oss, det kommer bli tufft!

2010-12-16 @ 15:40:06
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0