Slut På Ledigheten

Och så var det back to work imorrn igen då. Det är ju alltid gôtt att va ledig, men med tanke på att varken denna eller nästa vecka är "helveckor" så känns det inte allt för betungande att börja jobba igen.

Jag och mamma gick till Fontana di Trevi och lunchade, och efter det så tog jag mej en sväng i affärerna innan jag begav mej hemåt. Det vore en lögn att påstå att jag var ensam om att ta en sväng på stan (du hade aldrig klarat kön inne på H&M, mamma! ;P) men jag fick iaf med mej ett par saker hem... Dock gjorde jag inga "mellandags-fynd", pallade inte att ge mej in i kaoset eftersom jag ändå inte skulle ha mej nåt speciellt :p

Hittade en flera år gammal bild på mej och mamma,

från när vi var ute i Stockholm och käkade.

Lika som bär? Jag vet inte om jag ska hålla med eller inte,

men många påstår ju det iaf ;P

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Nej, köer är inte alls min grej så jag är glad över att jobba och slippa reashopping. Hittade du inget fulare foto på mig? :-)pok mamman

2010-12-28 @ 12:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0