Upptagen Brud

 

Jag är medveten om att jag kanske inte har varit den bästa och mest aktiva bloggaren som vandrat på denna jord på sistone, men det blir ju lite så när man lever ett sånt himla spännande liv som jag gör, liksom ^^

Det har varit jobb, julfest med jobbet, mera jobb, begravning och julfest hemma hos mamsen osv osv. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och lovar att bättra mej inom en snar framtid!

Nu sitter jag här, mätt och belåten, och ska alldeles strax kasta mej i säng. Om mindre än fem timmar ringer klockan för då är det dags att pallra sej iväg mot bussen som tar mej och handbollsgänget till GBG där vi ska spela steg 3 i New Body. Det blir med andra ord inte mycket sömn för mej, men det blev det ine inför förra speltillfället heller, och det gick ju jäkligt bra ändå måste jag säga. Om det var ren tur eller om min brist på sömn natten innan spelar nån roll lär jag väl få veta inom en snar framtid...

 

Sov gott alla! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0