2010

Det har blivit lite av en tradition att göra nån slags summering av året som gått. Såhär näst sista dagen på året så passar det ju ganska bra, så var så goda. Här kommer årets lista över 2010:

* Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jepps! Jag besökte pappas barack, började jobba på riktigt och vann Inelko Cup :D

* Höll du några av dina nyårslöften? Nej, det gick bara halva året.. ångest!!! Men jag har stora förhoppningar inför nästa :P

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nixpix

* Vilka länder besökte du? Jag spenderade hela 4 timmar i grannlandet Norge, wohoo!

* Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Samma svar som förra året stämmer fortfarande bra in: "En stor dos självdiciplin och lite bättre självförtroende kanske". I år kan jag även lägga till "ytterligare ett rum i min lägenhet" på min sakna-lista.

* Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 19 juni - Victoria och Daniels bröllopsdag, 14 augusti - jag och Mickis hade vår 50-årsferre och 20 augusti - Lars W spelade här i stan

* Vad är det bästa som hänt dig år 2010? Att jag fått jobb! Och att jag hade semester typ hela sommarn ;D

* Största misstaget? Vet inte om jag kan peka på nåt speciellt.

* Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade magsjuka en gång, vilket jag aldrig brukar ha.. passade på att tajma in den när kommunen var utan vatten.. mm, yammie!! :S

* Bästa köpet? Kan nog inte peka på nåt speciellt här heller.. hm.. London-resan inför nästa år kanske? :D

* Vad spenderade du mest pengar på? Svårt... kan det va kläder, alkohol och julklappar tro?

* Gjorde någonting dig riktigt glad? Lars W:s spelning (as usual) att jag fick äran att börja jobba ihop med Emelie, plus alla fina och braiga stunder tillsammans med de jag tycker om mest förstås!

* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? "Dancing on my own", "Waka Waka", "Jag får liksom ingen ordning", "Ramlar" "Waving Flag"

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Det har varit ganska mycket berg-och-dal-bana faktiskt...

* Vad önskar du att du gjort mer? Motionerat!

* Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit godis :P

* Hur tillbringade du julen? Årets jul blev lika mysig som vanligt! Inledde den med riktigt julfrukost här hemma hos mej tillsammans med pappsen och Jesper, sen åkte vi till mamma och firade julafton där tillsammans med resten av vår lilla släkt :)

* Blev du kär i år? Nej..

* Favoritprogram på tv? Visades Solsidan i år? I såfall är det en het kandidat till första-platsen..!

* Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej, kan inte säga att jag hatar någon alls faktiskt.

* Största musikaliska upptäckten? Vet inte om jag upptäck nån ny direkt, men har börjat lyssna allt mer på Håkan Hellström och Robyn

* Något du önskade dig och fick?
Som den bortskämda unge jag är så fick jag väl det mesta jag önskade mej även i år.. återstår bara att se om det även blev storvinst på Lottoraderna jag fick av tomten ;P

* Något du önskade dig men inte fick? Önskade att det skulle passa att åka på en semsterresa nån gång under året, men icke..

* Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Min 25-årsdag var underbar! Tjuvstartade firandet med att åka till Kolmården med mamma och Jesper dagen innan, och självaste födelsedagen spenderades uppe vid stugan. Det var mörkulor, sol, brygghäng, tårta, kramar, vin och mycket annat tillsammans med nära&kära ♥

* De bästa nya människorna du träffade? Mina härliga kollegor :) Emelie hade jag ju iförsej träffat under utbildningen, men nu har vi fått chansen att lära känna varann ännu bättre och det gör inte ett dugg!

* Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Jaaa ni.. Mkt tajts och stora, lite längre tröjor. Gärna lite lagomt nersnorade/messmörsnerkletade :S Haha, närå. Annars har det varit lite mindre FHK-overall och lite mer klänningar under sommarhalvåret.. och det gillas! :)

* Vad fick dig att må bra? Som alltid, de som står mej närmast. Och Lars Winnerbäck; både live och "o-live"

* Vilken kändis var du mest sugen på? Jude Law has it all (fjärde året i rad... ingen är väl direkt förvånad) Men det känns som det är nån som jag liksom glömmer bort.. hmm... hjälp! Jag vet att det finns nån bortskämd stackars snygging som skvalpar runt i bakhuvudet på mej, men vem...

* Vem saknade du? Vet inte riktigt om jag saknar nån speciell person, direkt.

* Favorit månad? Juli, augusti och december

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, flera saker. Men jag tror och hoppas på att det kommande året blir ännu bättre än det som nu passerat. 2011 skulle bli mitt år, hörde jag..?! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0