Dagen Efter Kvällen Före

Tänk att man kan va så törstig dagen efter att man varit ute och festat.. ja menar, det borde ju va tvärtom med tanke på hur mycket vätska man hällt i sej kvällen innan. Man borde ju liksom ha fyllt på reserverna för ett bra tag framöver ;p haha.

Annars mår jag lika bra som jag brukar göra dagen efter. Jag, Teta och Maria tog oss en sväng till BMB. De verkar ha gjort om igen och det var sådär tyckte jag, trevligast var det innan när vi hängde hos Teta. Där var ju även Mickis med en sväng också :)

Teta hade köpt liiiite snacks åt oss.. Mums!!






Nu ska jag nog se lite web-TV och 2:a adventsfika. Skön ledig söndag med andra ord!

Kommentarer
Postat av: maria

efter nyår är det förhoppningsvis återställt igen. de har nån julshow där nu...tack för igår :)

2010-12-05 @ 11:20:14
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Jossan

Ahaaaaa! :D Då ska vi väl klara att stå ut så länge ;P Tack själv! :)

2010-12-05 @ 11:26:12
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0