Chaffis

Jaha då sitter man här och väntar på att agera chaffis om ett par timmar. Känns läskigt som fan men jag måste ju!!! Dels för min egen skull (måste börja fatta att jag kan köra bil snart) men också för att Mange inte tar sig hem på nåt annat sätt. Mina två största orosmoment är för tillfället att a, hitta dit och b, väglaget. Haha, är väl ungefär allt det som att köra bil handlar om, men ni fattar. Känner mej iaf inte så superorolig för att få motorstopp eftersom jag snyltat till mej pappas automatbil.. Alltid något! ;p

Sen har vi ju det här med sömnen också.. Ska man lägga sej nu och sova i ett par timmar eller ska man hålla sej vaken ända tills det är dags att åka? Vilket blir man tröttast av och vilket kommer kännas bäst när klockan ringer imorgon vid sex-tiden? Hmm... att sova eller inte sova, det är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0