Eldprovet

Okeeey. Supersugen Jossan + hembakat i frysen = inte helt jättebra. Känns lite som ett eldprov; kommer jag att klara att stå emot suget? Måste måste måste. Tankar som "jag kan ju ta en bara" och "jag har ju varit så duktig, så det förtjänar jag ju" osv trängs med det lite mer vettiga förnuftet som inser att skulle jag falla dit idag så skulle 3 månaders kamp vara helt i onödan.. I min värld finns ju tyvärr inte "bara en" i praktiken. Men men, bara att bita ihop och koncentrera sig på att laga lite mat istället. Proffs säger ju att man minskar sötsuget genom att hålla sej lagomt mätt och äta regelbundet (yeah right, liksom) så jag får väl se till så att min middag snart står redo på bordet istället :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Keep up the good work sweetie! ;-)

Här är minus 20 nu, vilken vargavinter! Sov gott, pok mamma

2010-02-21 @ 22:21:12
Postat av: Maria

Jag orkade inte kolla på examensbevis-pappret. Får ta det en annan dag :P



Du är så duktig som kan stå emot allt gottis, kan du lära mig hur du gör :)

2010-02-22 @ 21:52:22
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0