Felsms.com

Haha, sitter och roar mej med www.felsms.com. Där inne hittar man bland annat dessa:


Till: Mamma
Sms: Hjälp mig, jag kommer inte ihåg ett skit, men folk säger att jag var sjukt full och hade sex med Henke, stämmer det :o ?
Svar: Jadu, för det första så har du utegångsförbud i resten av livet, och vad fick du spriten från? Vi ska prata!

Förklaring: Ja, kom ju lite fel . Skulle till en bra kompis som var på festen, men hamnade hos mamma istället, sa att det va ett skämt sms man skulle skicka till sina föräldrar, men hon trodde inte på det.



Till: Manlig barndomskompis
Sms: Häng med på knullfest nästa helg! Nu är det hög tid att du och jag erkänner våra lustar och frossar i kåta kroppar! Kysser dig.
Svar: Eh...?! Jaha, så du var sån ja...men det känns nog lite för bögigt för min del.

Förklaring: Träffade en gammal barndomskompis i samma veva som jag skaffat en älskarinna och tyckte det var en smart ide att låta henne heta samma namn som min gamla barndomskompis för att vara säker på att min x-fru inte skulle bli misstänksam och sårad om hon såg ett nytt kvinnonamn i nummerlistan...



Till: Chefen
Sms: Hej. Det gick visst lite snett igår. Har du kvar mina trosor?
Svar: Vilken färg?

Förklaring: En kompis tog min mobil på en fest och skrev ett sms, lyckades skicka till min chef. Fruktansvärt pinsamt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha den första var ju skitkul. Hur lyckas man liksom=)

2010-02-28 @ 15:23:24
URL: http://knattiz.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh, jag älskar den sidan. :D

2010-02-28 @ 16:45:17
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0