Fettisdag

Just det, idag är det ju fettisdagen :) Antar att det är många av er som smaskar i er semlor just idag, nowdays finns det ju massa olika sorters klet, tårtor, längder osv osv. För min del blir det ingen semla i år heller (tror inte jag ätit semla sen typ.. 2006) men skull jag göra det så skulle jag nog hålla mej till en "klassisk" variant. Gärna hembakad som mamma brukade göra, mums. Nu blir det ju inte så tyvärr, men men, får försöka se det som att även om jag  tycker om semlor, så är det ändå inte någon superduper-favorit som jag totalt döööör om jag inte äter nån ;p

Hoppas ni får en fortsatt bra dag! Själv ska jag ge mej iväg till bussen nu för att göra ett par timmars jobb, sen blir det en sväng till min kusin som har kalas idag. Grattis grattis, Linnea! ♥

Kommentarer
Postat av: Mange

oj vilken storbloggare du var idag :) hoppas du haft det bra!

2010-02-16 @ 17:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0