Fredagskvällen

Hmm, verkar som att ett av mina inlägg försvann förut. Eller så glömde jag kanske att publicera det.. Inte bara barnen på jobbet som är lite snurriga ;p Hur som helst, som jag skrev i inlägget som inte verkar ha kommit upp så blev ju inte kvällen som planerat direkt. Myset med Mange blev det inget av eftersom han lyckades bli sjuk :( Ååååh, piss! Istället kom Teta hit och underhöll mej, vi käkade tacogratäng och såg Lets Dance och Solsidan (som för övrigt var hur bra som helst idag). Slank ner ett X antal vindruvor också.. så kvällen blev inte så dum ändå, tack och lov :)

Nu blir det nog sängen för mej. Imorrn väntar tvättstugan - kuuul start på en lördag. NOT, som Felix herngren uttryckte det så fint.

Kommentarer
Postat av: Teresia

Tack för igår hörru!:D Mycket smaskigt! Och jaaaa, Solsidan var asbra, herregud! Jag dog lite när han skrek NOOOOT! "Schas Ove, schas" var rätt bra det med!;p

2010-02-27 @ 10:17:53
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0