Frys-Nisse

Kom hem efter åtta, slängde i mej mat och sen dess har jag suttit och halvnickat i tv-soffan framför OS. Känner mej trött och väldigt frusen så jag tror faktiskt att jag ska hoppa ner i säng på stört, fast klockan är så lite. Är ju ledig imorgon också, så jag hoppas på en lång sovmorgon! :) Sen bär det iväg till morfar, dags att vara duktiga barnbarnet igen och ta ett varv med dammvippan och skurmoppen. Var ju faktiskt rätt längesen nu. Blir nog lite matlagning också, om jag har tur så är det kycklingfilé och potatis som står på menyn. Skönt med lite variation från pulvermoset och den gråa korven som vi annars brukar fixa till ;p


En liten fundering innan sängen bara. Det här med backhoppning.. visst är det en frän sport men är den inte otroligt idiotisk också?? Slänga sej i full fart rakt ut i luften och flyga så långt.. måste ju vara totalt livsfarligt! Och hur mår knäna när man landar i den farten..?! Aja, inte mitt problem och jag har ju aldrig testat så jag ska väl egentligen inte uttala mej.

Gonatt på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0