Hjärnspöken

Lite halvdum fredag idag hittills. Vet att ett par av er har frågat hur jag mår på sistone, och det är väl så det är. Mina hjärnspöken har levt om lite oftare än vanligt senaste tiden och antagligen märks det utåt också ibland. Förlåt, det är inget jag vill att ni ska behöva oroa er för, för det är inget allvarligt och jag vet att de lugnar ner sej om ett tag, precis som alltid.

Fick iaf reda på en rolig sak förut och det gjorde mej glad :) När jag städat klar ska jag gå ner på stan en sväng och möta upp Mange. Lönen kom ju idag ;p Tror att jag ska ta med mej en blomcheck som jag fick av min svärmor i examenspresent också. Av blommor blir man också glad av, och det är ju faktiskt fredag! ;D Ikväll blir det mys med Mange, det känns efterlängtat. Kommer inte ihåg sist vi ägnade mer än två timmar tillsammans i vaket tillstånd.. så det är på sin plats :)

Hoppas ni alla får en bra fredag! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman! Hoppas du känner dig piggare. Blommor piggar verkligen upp så köp dig en fin bukett. Om inte hjärnspökena lämnar dig så förelsår jag att du dränker dem ikväll, det är ju ändå fredag. Puss min älskling!

2010-02-26 @ 14:48:17
Postat av: Maria

Vi gillar roliga saker :)

Puss vännen

2010-02-26 @ 17:13:57
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Mange

ÅHHHHHHH Jag som verkligen ville vara med dig också blir jag sjuk :( FAN!

2010-02-26 @ 18:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0