Lite Lördagssysslor

Denna lördag har bestått av allt från sovmorgon, städning, en tur ut till Bergvik, shopping på IKEA, storhandling, filmmys med Mange och Elin och massa skratt framför ett par avsnitt av "Kvarteret Skatan". Tog ett ganska dumt beslut när jag valde att skippa vinterjackan och använda min tunna blå vindjacka när vi skulle ut på stan; trots att det inte är -20 längre så är det heller ingen sommarvärme direkt... brr, kallt va det! Aja, om man ska se nåt positivt i det så var det mkt lättare att stänga den än vad jag minns att det var sist jag använde den jackan.. Alltid nåt ;p Skönt att få en bekräftelse på att det går åt rätt håll, även om det går väldigt, väldigt sakta..

Upptäckte precis att klockan var hur mkt som helst, inte så konstigt att jag känner mej trött alltså. Får bli sängen nu, har sovmorgon imorrn igen.. skönt! Sen bär det iväg på lite handboll med minstingarna :) Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0