Lortunge?!

Sådär ja, då var man nyduschad då och här sitter jag och borstar håret. Har gjort det varje dag denna vecka, vilket inte hör till vanligheterna. Men så fick jag mej ju en uppläxning av småtjejerna sist vi hade matcher också. Haha, emellan matcherna så brukar de alltid vilja göra frisyrer på mej och eftersom jag ä l s k a r när nån håller på med mitt hår så är ju inte jag den som säger nej, direkt. Ialla fall, hade lockigt hår då och för att få det lite extra lockigt så brukar jag skippa att kamma ut håret efter duschen och bara "moussa" upp det lite. Haha, en av tjejerna slet och drog i håret för att kunna göra en inbakad fläta, men tillslut så suckade hon och kläcker: "Åhh, Jossan! Du måste verkligen lära dig att ta hand om din hygien!" Haha, så söt! Kunde inte hålla mej för skratt, trots att jag kände mej som världen sunkigaste just då :p

Några av "mina" godingar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0