Måndagskväll, En Ganska Vanlig Sådan

Mhm, bloggen väljer att krångla idag märker jag.. Dryyygt! Annars är väl allt under kontroll här, känner mej lite trött och frusen, men för övrigt mätt och belåten. Har spenderat kvällen i soffan framför tv:n och bara tagit det  lugnt. Klurade på om jag skulle åka till mamma och lämna tillbaka bilen, men näää. Vägen hem kändes aaaaalldeles för lång, tyvärr. Och varför göra nåt idag som man ändå kan göra imorgon? ^^

Imorn ska vi ha smågrupper på jobbet och jag klurar på att göra lite olika experiment. Förhoppningsvis skulle detta vara uppskattat bland barnen, och jag tror inte att de har gjort så mycket sånt tidigare. Ska kika runt lite på nätet efter tips, sen blir det sängen för min del. Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0