Meeera Snö!

Idag har jag alltså en ledig dag, men de frågade mej igår på jobbet om jag kunde hoppa in och jobba ett par timmar i eftermiddag ändå. Gärna för mej, jag ska ändå dit på personalmöte 17-19 så då passar det bra att åka dit lite tidigare och tjäna lite pengar också :)

Men fortfarande innebär det att jag har hela förmiddagen ledig så jag ska passa på att göra massa bra saker. Ringa lite viktiga samtal, plocka undan disk (går knappt att komma in i köket längre, hur går det till egentligen..?!) och lite andra braiga saker. Men först ska jag börja dagen med en promenix med Mickis. Drog upp persiennen och konstaterade att det faller meeer snö utanför fönstret. Typiskt, inte lika trevligt att gå då, men men. Får ju iaf sällskap under promenaden, det är alltid trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0