Mellanlandning

Tidig arbetsdag idag och därför hann jag återigen hem emellan jobb och träning. Gött! Ska byta om här hemma så slipper jag kånka på den där tôliga bagen fram och tillbaka :) Idag var det lax, potatis och smarrig sås på jobbet.. mm, tackar! Åt så jag nästan sprack. Inte riktigt, men jag är fortfarande mätt efter 3 timmar, och det mina vänner är någon form av personligt rekord för att vara moi.

Min arbetsplats bokade mej för jobb även på fredag, tackar tackar. Min 60%-tjänst ser bra ut hittills, än så länge så har jag bara varit ledig en förmiddag på dessa tre veckor.. Lika bra att passa på att jobba när man blir erbjuden, än så länge har jag inte hunnit tröttna på mitt yrkesval :)

Nu blir det träning. Adios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0