SnurrSnurrSnurr

Hjälp. Det här är första veckan som jag inte jobbar nåt extra utöver mina 60% (har inget inbokat imorrn iaf, så jag är ledig som det verkar) men det känns som att jag har jobbat dubbelt så mycket än tidigare veckor, konstigt nog. Igår och idag var otroligt röriga och slitsamma! Barnen har varit totalt speedade och supersnurriga, och de godingar som behöver lite extra stöd har stundtals känts värre än värst. Kom hem med både klös och bitmärken idag, plus att jag har fått hört både det ena och det andra skriket till mej i ansiktet.. men men, man får påminna sej om att detta bara är en sida av dessa barn.. De har ju sina ljusa stunder också såklart, och då är de så goa så att det överväger det mesta :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blire väl lite slötittande framför hockeyn. Sveriges damer spelar ju bronsmatch ikväll, och även om det kanske inte är nån superhöjdar-match så kan det ju ändå vara lite kul att se även tjejerna spela..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0