Sugen På En Sleep Over?

Vaknade pigg och utvilad kvart i nio i morse, skönt. Kikade ut genom fönstret och blev på ännu bättre humör - fiiint väder! Vet iförsej inte hur kallt det är på utsidan, men bara att det ser så gött ut gör att man blir på bra humör tycker jag :)

Jag har klurat lite på en sak nu ett tag. Skulle det inte vara kul och mysigt med en klassisk gammal sleep over? Spela lite spel, se på film och tôla hela natten.. ;D Nån mer än jag som är sugen? När passar det bäst i såfall? Aja, det kanske inte är så lätt att hitta en kväll då hela gänget kan, men jag tycker att det skulle vara väldigt, väldigt kul om vi fick till det iaf!

Det skulle kunna bli en ganska bra kväll, eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: elin

vore!! fredag funkar för mig denna helgen!

2010-02-23 @ 19:35:49
URL: http://preiszan.blogg.se/
Postat av: Maria

Absolut :) Fredag passar mig också, sover nog inte över eftersom jag ska jobba på lördag. Sen kan jag inte förrens vecka 12...

2010-02-23 @ 20:34:43
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0