Upp Och Ner, Ner Och Upp

Mitt humör och mina känslor åker berg-och-dal-bana med mig för tillfället. Jag är ju såndär som helst inte tänker på hur jag mår och vad jag känner egentligen, eftersom jag ofta är lite för rädd för att känna efter på riktigt. Antar att det finns vissa saker som jag borde ta itu med, men har varken ork, lust eller mod till att göra det..

Hur som helst, sista tiden har det känts som att det har varit extra mycket upp och ner med humöret. Jag känner mej väldigt lätt-irriterad och blir ledsen och grinig för minsta lilla. Börjar undra om detta kan ha nåt samband med att jag bytt p-piller för ett par månader sen... Märkte inte av några biverkningar av min förra sort, men folk säger ju att man kan påverkas av sina p-piller så varför skulle inte jag kunna göra det? Kan ju såklart vara en slump också, men funderar faktiskt på att kontakta barnmorskan i veckan och prata lite om det. Om inte annat för att jag börjar tröttna på att ha ständig mens.. ;/

Men, men. Ikväll är det inflyttningsferre hos Maria&Viktor som gäller. Det blir grejjer det! Kul lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Teresia

Hm inte så skojj sånt där, lite underligt när man tänker efter hur mycket vi tjejer stoppar i oss en massa grejjsaker bara så där..

Haha ah jag var väl inte heller på så stabilt humör igår kände jag.. Sorry för att jag var en sådan partypooper, men kände mig helt lessen igår, blev ju inte bättre av att alla ni var så söta heller! Finaste vännerna <3

2010-02-14 @ 15:17:02
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0