Inflyttningsferre

Min kärleksdag har bestått av sovmorgon, oboy, handboll och kvällsmys med Mange. En ganska bra dag med andra ord :) Fick också träffa Jesper en snabbis och passade på att krama och pussa på honom lite extra, för idag flyttar han!! Känns inte jättekul för min del (plötsligt förstår jag inte hur ja ska klara mej, trots att vi ses långt ifrån varje dag annars) men jag är väldigt glad för hans skull :) Hoppas verkligen det kommer gå bra för honom därborta! Om inte annat så är det väl bara att packa ihop sakerna igen och flytta hem igen.

Maria och Viktors inflyttningsferre var riktigt lyckad igår. Hade även väldigt kul på Tempel, trevligt värre! Att gå på krogen har känts lite halvsegt på sistone för min del, men igår var det som sagt riktigt kul :)


Det tjusiga värdparet


Har blivit sämre på att ta festliga kort på sistone. Det blir fem minuters användning
av kameran, då man trycker av de klassiska "ta-kort-på-oss-själva-bilderna". Sen
lämnas den stackars kameran i sticket, och andra saker, som att släcka törsten,
blir allt viktigare.. Aja, bra kväll var det iaf :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som en trevlig dag och helg i övrigt. Kul.

Själv har jag hjälpt till att installera lillebror i Oslo. Tror de kommer få det mysigt där. Men visst kommer vi att sakna honom! Puss o gonatt min skatt

2010-02-14 @ 22:47:24
Postat av: Maria

Tack för att du och Mange var med och bidrog till en riktigt trevlig kväll :)

2010-02-15 @ 17:17:21
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0