Ny Almanacka

Idag var jag faktiskt ganska trött när jag kom hem efter jobb + träning. Därför blev jag lite extra glad och uppmuntrad när det låg ett lite paket på hallmattan och väntade på mig. Har beställ en ny almanacka från samma ställe som jag gjorde förra året (www.personligalmanacka.se) och jag känner mej nöjd även i år. Förra året var det en lila som gällde, i år fick det bli en blåare variant med sött mönster på. Tjusigt värre! :)

Perfekt examens-present från Mange som jag nu äntligen kan börja använda! På tal om Mange, imorron kommer han äntligen hem från Åre. Tror faktiskt att han tycker att det ska bli lite skönt att komma hem också; med ett brutet nyckelben och varken möjlighet att åka skidor eller festa så är det väl ingen större idé att va i Åre. Stackars stackars min goding, han som sett fram emot den här resan så länge... men men, hur som helst så är det bara drygt ett dygn kvar innan han är på hemmaplan igen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0