Vuxenpoäng Eller Idioti, Kalla Det Vad Du Vill

Hm.. vet inte om det räknas som vuxenpoäng eller om det bara kallas för ren idioti att dra igång projekt "frosta-av-frysen" halv sex en fredagskväll, men nu är det iaf gjort. Har gått och tänkt att jag måste göra detta länge, men det har inte blivit av förrän idag. Tyckte att det var en fantastiskt strålande idé först när jag började, men när jag låg där på knä i is-vatten och slet med kniv och kokande vatten så tyckte jag inte alls att det var lika fantastiskt längre.. Aja som sagt, nu är det avklarat och allt annat som stod på min "måste-göra-lista" får jag helt enkelt göra imorgon istället. Är ju faktiskt ledig, tillochmed från handboll, så jag måste ju ha nåt att göra imorrn också. Och vad passar bättre än en storstädning en ledig lördag...? ^^

Ha en mysig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0