Bilder Från Helgen

Gomorgon, gomorgon. Ny vecka, nya tag. Åter igen har jag haft en mycket lugn och skön helg, tänkte inte skriva så mycket om den utan lägger ut lite trevliga bilder istället :)

"Premiär" på stor plan för mina minstingar. Spelade både under lördagen och söndagen, totalt fem matcher. Åkte faktiskt (lite oväntat) på stryk en match med ett mål, annars gick det precis som det brukar med fantastiskt spel, ett jävla slit, och stora vinster. Duktiga brudar!


Helgen bjöd även på lite mysig skridskoåkning i Mariebergsviken. Eller ja, jag åkte ju förstås inte eftersom jag a, inte äger ett par skridskor och b, inte kan stå på ett par skridskor. Därför fick jag snällt stå vid sidan av och ta kort och passa väskorna ;p Tyvärr blåste det för mkt och ömmade i fötterna både här och där för att det skulle bli nån längre vistelse ute på isen men ingen slog ihjäl sej och åkningen avslutades med varm oboy så alla var nöjda och glada ändå. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0