Dags För Fredagsmyyyyyyys

Så var det fredagskväll då. Har precis slängt i mej lite middag. Haha, som om jag vore värsta hälsofreaket så valde jag att mumsa på en apelsin, en halv banan och ett knäckebröd denna fredag till ära. Va inte så jättehungrig efter min och mammas mysiga lunch tidigare under dagen och jag orkade verkligen inte ställa mig och fixa till nånting vettigare. Får satsa på att göra nåt vettigare nån dag framöver istället! Men den dagen blir inte imorrn insåg jag precis, eftersom jag har handboll imorgon mellan 09-16... skit också, måste komma ihåg att plocka med mej nånting för annars vet jag nån som kommer va hungrigare än hungrigast imorrn under dagen!

Nu bär det iväg till nästan-grannen för Lets Dance och lite fredagshäng! Trevligt värre med andra ord :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är det dags för lördagsmys :D

2010-01-16 @ 17:38:43
Postat av: Jossan

Japp, det skulle man kunna säga :D

2010-01-16 @ 17:44:42
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0