Examensferre! :D

Gårdagen bestod som sagt av både trevliga och mindre trevliga saker. Hur som helst så avslutade vi kvällen på Båten, och även om det var i princip folktomt när vi kom så fick vi en mycket trevlig kväll :)

Idag är det handbollsutbildning och examensfest som står på schemat. Springer lite tidigare från utbildningen, för att hinna med bussen till stan, så går allt som planerat så är jag framme hos dej ca 17.20, Maria! ;D Sen när jag väl kommit fram till Maria så ska jag försöka släppa stressen och bara koncentrera mig på att ha roligt. Var toklängesen jag var ute, så ikväll får det se till att bli en riktigt riktigt bra kväll! :D Tvivlar jag iförsej inte på att det blir, jag har ju alla mina finaste vänner på plats runt omkring mej ♥

Jag och kvällens värdinna numero dos


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till fröknarna. Ha nu en riktigt rolig kväll.

Kram mamma Malin

2010-01-30 @ 09:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0