Hejdå Julen

Så var det lördag igen då. Igår var det födelsedagskalas för Elin, blev en mycket trevlig kväll som innehöll bland annat drinkar, hembakat, ananas och spel :)



Idag har jag inga speciella planer inbokade eller nån tid att passa. Är precis kvar med tvättstugan för denna gång och har även varit duktig och städat bort julen, som det så fint heter. Hur mycket jag än älskar julen så är det ändå på nåt sätt skönt när den är bortstädat och tillbaka till det vanliga. Om man hade julpynt framme året om skulle man ju aldrig kunna längta till att få plocka fram det ;p Funderar faktiskt på om man ska vara så duktig att ta tag i garderobsrensningen (som jag tänkt göra redan i mellandagarna) och resten av städningen också när man ändå är i farten. Men men, vi får väl se hur det blir. Ni som känner mej vet ju att jag inte alltid får så mycket gjort som jag ibland önskar :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0