Kalasbilder

19.30 dukade vi fram snittar & vitlöksbröd (tänk att man får kämpa lite grann även när man ska till å göra de allra enklaste sakerna här i världen.. men kul hade vi iaf när vi gjorde dem) och då var det bara för brudarna att ramla in och ta för sig. Kvällen blev riktigt trevlig, förutom allt ätande så hann vi även med att öppna paket, snegla lite på Robinson-finalen och spela ett nytt spel; "Upp till bevis". Kul spel som innebar att vi fick prata baklänges, memorera ord och utföra diverse gymnastiska övningar ;p




Sen bar det iväg till Tempel där vi var allt annat än ensamma.. Massa folk ute, och det var trevligt att få dansa av sej lite eftersom det var hur längesen som helst som jag "klubbade".

Nu blir det nog "En annan del av Köping", sen får det vara godnatt för mej. Imorrn gör jag min första dag som riktig förskollärare på mitt riktiga jobb. Vuxenpoäng till mej!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

Undrar om det ens är lagligt att se sådär blek och halvfull ut på kort som jag gör?

2010-01-31 @ 21:29:50
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Jossan

Haha, jo men det är jag övertygad om att det är! ;)

2010-02-01 @ 06:44:46
URL: http://piggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0