Opponeringen Avklarad

Japps, opponeringen är nu äntligen avklarad och det gick ungefär som jag trodde att det skulle göra faktiskt :) Fick såklart ett par småsaker som skulle fixas till men jag känner ingen större oro inför att inte klara det innan nästa fredag. Och jag tyckte även att det kändes rätt bra när jag opponerade på den andres arbete; jag höll mej hyfsat organiserad och fick väl med det mesta som jag tänkt mej kändes det som. GÖÖÖÖÖÖTT!

Med det säger jag nu tack och hej för denna dagen. Imorrn ska jag upp på min VFU-plats och bli lite firad av personalen där, sen är det avslutningscermoni i Aula Magna som gäller. Vet inte riktigt vad som gäller under cermonin, men det blir nog trevligt hur som helst :) Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0