Personalmöte, Begravning Och Båten-Häng

Ja, det är väl ungefär så morgondagen kommer se ut för min del. Imorgon ska jag och mina blivande medarbetare sitta större delen av dagen med att planera hur vi ska lägga upp verksamheten framöver. Det är också dags att begrava Busmoster, eller "Musosten" som jag trodde att hon kallades när jag var liten. Hon var ju min mammas moster egentligen, men med tanke på mormors och hennes goda relation så blev hon som en lekmoster för alla oss barnbarn. Var jättelängesen jag var på en begravning (tack och lov) så det kommer nog vara med blandade känslor man beger sig mot kyrkan imorgon. Kanske är även mormor där, på ett eller annat sätt, och väntar in sin kära syster..

Kvällen ska iaf avslutas på ett förhoppningsvis mycket muntrare sätt. Vi tänkte ta oss en sväng till Båten, jag har aldrig varit där tidigare så det blir spännade :) Som en liten uppvärmning inför lördagens bravader, för då är det examensfest som gäller! Kul kul kul :D

Kommentarer
Postat av: Teresia

Ja, jag vet, det ser faktiskt välldans gött ut med det där floating!:)



Hoppas att det inte blir alltför jobbig start på dagen idag du.. Usch, tycker jag har varit på alldeles för många begravningar hittills i mitt liv.=/



Jaja, vi får ha det trevligt ikväll på Båten istället! Dock är jag taggad till tusen tills imorgon!;p Wiiie!

2010-01-29 @ 09:56:20
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0