Så Var Det Dags Att Skicka In Då...

Så var det slutligen dags att skicka in examensarbetet då. Hjälp. Det har ändå känts väldigt bra under tiden, även om det känts lite stressigt, jobbigt och tôligt vissa stunder så har det inte alls varit så hemskt och svårt som jag trodde innan. Men nu, när man ska skicka in så blir man helt plötsligt nervös liksom. Tänk om det sågas totalt.. Haha. Det gör det ju antagligen inte, och jag klarar det ju antagligen, men ändå. Det är ju ändå nåt som man hållt på med i tio veckor nu och man vill ju ändå känna sig riktigt, riktigt nöjd med det man gjort! Men efter flera gångers "extra-kollar" osv så känner jag att jag inte kommer hitta fler saker som ska göras eller ändras, så det är lika bra att skicka in :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Dont worry, superduperduktiga du, ditt arbete kommer få så mycket lovord. Älskar dig! Sov gott gumman.

2010-01-10 @ 22:52:08
Postat av: Maria

Duktig du är :) Det kommer gå så bra. Om jag klarar det så kommer du definitivt klara det.

Sov så gott.

2010-01-10 @ 23:12:30
URL: http://mariaberglund.blogspot.com
Postat av: Remifelicia

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!

2011-04-08 @ 11:04:44
URL: http://remifelicia.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0