Ta Vara På Det Man Har, Innan Det Är Försent

Åh, här sitter jag och är lite allmänt uttråkad. Har fått alla arbeten som ska läsas inför opponeringen så jag borde väl egentligen dra igång med dem, men har ingen större lust. Istället sitter jag här och bara väntar på att tiden ska gå tills det är dags att fara iväg på handboll. Annars har dagen bestått av en liten promme i det superhärliga vädret, lämnat in böcker på bibblan, slötittande på tv:n och.. jaa. De va nog allt.

Fick ett tråkigt besked igår kväll också, och inte helt otippat så drömde jag om död och hemskheter inatt. Det är som vi sa i fredags när vi va nere hos Elin; man har varit så förskonad från allt skit och man ska va så otroligt glad och tacksam att man har nästan alla sina nära&kära friska och kvar i livet. Ändå kan jag inte undvika att få mer och mer ångest över att det kanske snart kommer drabba någon i ens närhet nåt.. Man, eller i alla fall jag, borde bli bättre på att ta vara på det man har och njuta så länge det är bra, istället för att gå och vara rädd för det som någon gång komma skall.. Annars kanske det är försent och då vet i alla fall jag att jag skulle ångra mej något så fruktansvärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0