Tajts/Långkallingar

Godmorgon godmorgon. Här sitter jag och har ett litet problem faktiskt. Under de senaste iskalla veckorna så har jag använt mina tajts som långkalsonger under andra byxor, något som jag säkert inte är helt ensam om att ha gjort. Det blir varmt och funkar såklart skitbra eftersom det inte är nån större skillnad mellan tajts och långisar.. MEN. Nu, när det är lite varmare igen, så behöver man ju faktiskt inte ha dubbelt på sig och det är nu mitt lilla problem uppstår. Det känns jättejobbigt att bara ha tajtsen på sej eftersom det känns som att jag springer runt i långkallingar överallt! I mina ögon har tajtsen förvandlats till såna dära slappa mjukisar med häng i röven som man alltid hade när man åkte skidor, och det mina vänner, det är inte så jättesnyggt.. och visst, det kan väl funka i hemmets lugna vrå så att säga, men ute på stan och bland folk... mjaaaa... ;p

Aja. Då vet ni iaf hur jag tänker och känner för tillfället. Dags att göra sig i ordning, idag blir det några timmars jobb innan handbollen :)

Man vill ju inte visa sig hur som helst bland folk, liksom.. ^^


Kommentarer
Postat av: Teresia

Hehe så pass:p Nu när det inte är lika kallt så har jag ett par nylonstrumpbyxor eller nylonleggings på mig under mina vanliga bomullsleggings, funkar prima;p

2010-01-14 @ 17:28:23
URL: http://taaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0