Tillbaks Till Vardagen

Hej hallå bloggen!

Så har man tagit tag i den verkliga vardagen igen då. Idag är första måndagen på ett nytt år, ett nytt deccenium tillochmed, så det kändes inte som att det fanns några direkta ursäkter längre... Måndagen den 4:e januari är helt enkelt inte en röd dag så därför var det upp till bibblan på uni som gällde för min del idag. Har ju börjat fatta, såhär efter 3.5 år, att det faktiskt funkar skitbra att plugga där. Hann med en hel del, men när klockan var halv tre och de ropade ut att de snart skulle stänga (hm, det är alltså inte en heeelt vanligt måndag idag med andra ord..?! ;p) så kände jag mej inte alls klar så det får antagligen bli unis bibbla även de kommande dagarna här framöver. Lika bra det!

Det var inte bara dags för pluggande idag, utan även handbollen drar igång. Men jag börjar med en liten mjukstart av det faktiskt, eftersom vi inte börjar träna som vanligt förrän nästa vecka med lill-laget. Med andra ord är det bara det stora gänget som ska få det svettigt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Men idag är en röd dag, så då hoppas jag att du tar det lite lungt ;)

Kram

2010-01-06 @ 12:09:51
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0