Uppe Med Tuppen

Började dagen med att bli väckt av sms klockan 08.00 och jag kunde verkligen inte somna om efter det. Kände mej en smula sur eftersom jag inte fått nån sovmorgon denna helg heller, men nu ett par timmar senare känner jag mej inte alls lika sur. Klockan är ju bara tio och jag har redan hunnit med promenix, frukost, dusch och påbörjat de sista ändringarna på uppsatsen. Perfekt!

Det innebär ju också att jag kommer hinna med en tur på stan med Elin som vi pratat på. Tror Maria skulle med också :) Senare under dagen är det handboll och bio (Snabba cash) som gäller. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va det idag vi skulle gå på stan? Trodde vi skulle göra det imorrn :P

2010-01-25 @ 15:58:02
URL: http://mariaberglund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0