Uttråkad

Uttråkad.   UtTrÅKaD.   u t t r å k a d.   uTTRÅKAD.  uuuuuuuuttråkad.  dakårttu.   utottotroråkokadod.

Jag är en smula uttråkad, som ni kanske förstått. Var ju meningen att jag skulle på bio med Jesper och pappa ikväll, men det blir imorgon istället. Så nu sitter jag här själv i soffan utan att göra nåt speciellt. Funderade på att käka pizza ikväll men det känns inte som att det är lika gott när man är själv.. Men om jag inte köper pizza så måste jag ju göra nån annan mat. Borde laga mat men orkar inte. Borde handla men orkar inte. Skulle även kunna tänka mej kinamat, men det känns för långt och drygt att gå ner till stan och köpa. Hm.. ska ta ytterligare en kik i kylskåpet och se vad som finns.. annars fåre nog bli pizza ändå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0