2 Veckor Kvar...

... av min semester och jag börjar få den där känslan av att jag vill göra nåt. Jag älskar att bara ha lata dagar (spec när det är så fint väder), jag har varit massor vid stugan och jag har varit i Sthlm på lite semester, men nu vill jag göra nånting mer, liksom. Jag vill åka utomlands, eller åka på båtresa, eller campa, eller jag vet inte riktigt vad egentligen... Bara det att man ska ju ha någon att göra det med också (plus pengar då förstås, alltid en fördel ;P) och att få det att passa med nån i sin omgivning är ju i princip stört omöjligt tyvärr!

Aja, jag ska väl egentligen inte klaga eftersom det inte är alla som ens får va lediga och ha det såhär gôtt under sommarn, men ändå känns det som att jag borde utnyttja tiden lite bättre typ.. men men, vi får väl se om det dyker upp nåt spännande, man kan ju alltid hoppas! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0